潜鲸🌊

写文号:http://nancyblue.lofter.com/

我打江南走过,独留下容颜如莲花飘落。。。

The Woman I Love —— Jason Mraz

Maybe I annoy you with my choices也许总是因为我的选择而使你烦恼

Well, you annoy me sometimes too with your voice好吧,不过有时你也会用你的声音来让我心烦

But that ain't enough for me,To move out and move on 不过即使你一直搬进搬出摇摆不定我也不会觉得厌烦

I'm just gonna love you like the woman I love我只想爱你因为你就是我爱的那个女人

 

We don't have to hurry我们不必着急

You can take as long as you want你想用多长时间都可以

I'm holdin' steady我一直呆在原地

My heart's at home我的心一直守在家中

With my hand behind you我全心全意支持你

I will catch you if you fall 即使你摔下来我也会接住你

Yeah I'm just gonna love you like the woman I love我只想爱你因为你就是我爱的那个女人

Sometimes the world can make you feel有时你可能觉得

You're not welcome anymore这个世界容不下你

And you beat yourself up你责备自己

You let yourself get mad 你让自己抓狂

And in those times when you stop lovin'在那些时候你停下来去爱自己

That woman I adore停下来去爱我爱的这个女人

You can relax 你可以放松不要害怕

Because, babe, I got your back因为亲爱的我永远在你身边

Uh, I got you我永远在你身边

I don't wish to change you我真的不希望你做任何的改变

You've got it under control你一直做的很好

You wake up each day different你醒来的每一天都是不一样的

Another reason for me to keep holdin' on这是我继续坚持爱你的的另一个理由

I'm not attached to any way you're showing up我不会着迷于你表现出来的任何样子

I'm just gonna love you like the woman I love 我只想爱你因为你就是我爱的那个女人

 

Yeah I'm gonna love you是的我一直爱你

Oh, Yeah I'm gonna love you我将一直爱着你

'Cause you're the woman I love因为你就是我爱的那个女人

 

 

 

   
© 潜鲸🌊 | Powered by LOFTER
评论(1)
热度(2)